Contacteer iKot.be vrijblijvend

Hebt u een vraag, voorstel, suggestie of klacht?

Met uw reactie kunnen we onze site misschien nog beter maken, maar wellicht hebt u een vraag die al eens eerder gesteld is. Hieronder vindt u de meestgestelde vragen van andere bezoekers. Als u vraag er niet bij staat, kijkt u dan ook even bij FAQ. Wanneer u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neemt u dan contact met ons op.

LET OP: Wilt u reageren op een kotzoekertje gebruik dan altijd de Reageer button. Via deze weg neem je contact op met de webmaster en kunt u dus de plaatser van een kotzoekertje niet bereiken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen? 

Julie vroeg: Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Ons antwoord: Dit is heel eenvoudig: U gaat naar wachtwoord vergeten en u vult uw e-mailadres of gebruikersnaam in waarmee u zich hebt ingeschreven. Binnen een minuut ontvangt u in een e-mail een link naar een pagina waar u een nieuw wachtwoord kunt kiezen.

Ik wil mijn account opzeggen, hoe doe ik dat precies? 

Xander vroeg: Ik wil mijn account opzeggen, hoe doe ik dat precies?

Ons antwoord: Als u bijvoorbeeld een kot gevonden hebt, of liever niet langer wilt dat uw gegevens op onze website staan, kunt u probleemloos uw account verwijderen. Logt u eerst in op uw account en ga dan naar deze pagina: Account beëindigen

Ik heb betaald maar er zijn geen credits bijgeschreven in mijn account, wat nu? 

Anoniem vroeg: Ik heb betaald maar er zijn geen credits bijgeschreven in mijn account, wat nu?

Ons antwoord: Vervelend dat er iets misgaat met de reactiepunten.

Indien u met MrCash of iDEAL heeft betaald en het geld is van uw rekening afgeschreven en er zijn geen reactiepunten bijgeschreven, dan kunt het volgende doen:

- Log in en ga naar Transacties
- Klik op Verifiëren button die achter de transactie staat om uw transactie succesvol af te sluiten. Wanneer er betaald is, zal het systeem de transactie alsnog goedkeuren en de punten toekennen. Deze betaalfout komt meestal voor indien u niet terugkeert vanuit het betalingsscherm naar iKot.be.

In alle andere gevallen, kunt u ons contacteren: als u ons zoveel mogelijk van de volgende gegevens mailt, kunnen wij nagaan wat er precies misgaat en het probleem oplossen:

- datum en tijdstip van poging tot betaling
- betaalmethode (PayPal, MrCash | Bancontact, betaling per SMS, betaling per telefoongesprek)
- de code die wordt weergegeven bij de foutmelding.

U kunt hier contact met ons opnemen.


Staat uw vraag niet bij onze FAQ afdeling, gebruik dan dit formulier: