menu

‘Waarom is mijn betaling mislukt?’ — Veelgestelde vragen

Antwoord van het iKot.be team:

Vervelend dat er iets misgaat met de betaling.

Indien u met Bancontact of iDEAL heeft betaald en het geld is van uw rekening afgeschreven en er zijn geen reactiepunten bijgeschreven, dan kunt u het volgende doen:

- Log in en ga naar Transacties
- Klik op Verifiëren button die achter de transactie staat om uw transactie succesvol af te sluiten.

In geval van Paypal kan het soms enkele minuten duren voor de betaling binnen is. Indien u binnen 10 minuten na een succesvolle betaling geen reactiepunten op uw account hebt ontvangen, neem dan contact op.

In alle andere gevallen, kunt u ons contacteren: als u ons de volgende gegevens mailt, kunnen wij nagaan wat er precies misgaat en het probleem oplossen:

- datum / tijdstip van poging tot betaling
- de code die wordt weergegeven bij de foutmelding

U kunt hier contact met ons opnemen.






 

Hebt u een vraag die hier niet bij staat? Aarzel niet, en stel uw vraag hier:

Als u niet vond wat u zocht, kunt u dan omschrijven waarnaar u op zoek was? Met uw feedback kunnen we onze site nog beter maken.