menu

‘Ik heb betaald maar er zijn geen credits bijgeschreven in mijn account, wat nu?’ — Veelgestelde vragen

Antwoord van het iKot.be team:

Vervelend dat er iets misgaat met de reactiepunten.

Indien u met Bancontact of iDEAL heeft betaald en het geld is van uw rekening afgeschreven en er zijn geen reactiepunten bijgeschreven, dan kunt het volgende doen:

- Log in en ga naar Transacties
- Klik op Verifiëren button die achter de transactie staat om uw transactie succesvol af te sluiten. Wanneer er betaald is, zal het systeem de transactie alsnog goedkeuren en de punten toekennen. Deze betaalfout komt meestal voor indien u niet terugkeert vanuit het betalingsscherm naar iKot.be.

In geval van Paypal kan het soms enkele minuten duren voor de betaling binnen is. Indien u binnen 10 minuten na een succesvolle betaling geen reactiepunten op uw account hebt ontvangen, neem dan contact op.

In alle andere gevallen, kunt u ons contacteren: als u ons zoveel mogelijk van de volgende gegevens mailt, kunnen wij nagaan wat er precies misgaat en het probleem oplossen:

- datum en tijdstip van poging tot betaling
- betaalmethode
- de code die wordt weergegeven bij de foutmelding.

U kunt hier contact met ons opnemen.






 

Hebt u een vraag die hier niet bij staat? Aarzel niet, en stel uw vraag hier:

Als u niet vond wat u zocht, kunt u dan omschrijven waarnaar u op zoek was? Met uw feedback kunnen we onze site nog beter maken.